kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۰۹۷۲
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰

تمهیدات مدیریت شهری شیراز برای استقبال از نوروز 

 
 
شيراز- خبرنگار كيهان:
در جلسه کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر، تمهیدات مدیریت شهری به‌منظور میزبانی شایسته از گردشگران نوروزی و زائران سومین حرم اهل‌بیت(ع) بررسی شد. 
شهردار شیراز با اشاره به جهش عمرانی که در این کلان‌شهر انجام‌گرفته، اظهار کرد: امروز مردم با فعالیت‌های عمرانی که در شهر در حال انجام بوده و عملیات آنها آغاز و یا به بهره‌برداری رسیده ‌است، نیازشان در کنار ساخت پروژه‌های بزرگ نظیر تقاطع، پل و... به سمت مباحث بهسازی معابر رفته است که این موضوع از طریق مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ احصا شده است. 
محمدحسن اسدی در راستای رضایت شهروندان و توجه به مباحث زیرساختی کلان‌شهر شیراز بیان کرد: به‌منظور تحول در زیرساخت‌های معابر شهری، ساخت المان و نمادهای شهری تلاش جدی شود تا شهر آماده استقبال از مهمانان و زائران نوروزی شود.  وی بر ضرورت نو‌سازی تجهیزات خدمات شهری تأکید و تصریح کرد: باید با توجه به نیازمندی‌های شهر و پیش‌بینی‌های لازم در زمان بحران، تجهیزات جدید خریداری شود. رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز نیز با بیان اینکه «شهر ایمن» در شهرداری شیراز دنبال می‌شود، گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز معتقدیم که خدمات‌رسانی هرچه بیشتر در شهر، شهری ایمن را به‌دنبال خواهد داشت.  غلامرضا غلامی بیان کرد: شهرداری شیراز در نوروز ۱۴۰۲ به استقبال از گردشگران و زائرین سومین حرم اهل‌بیت(ع) خواهد رفت و انجام امورات شهر و شهر ایمن مستلزم توجه ویژه به حوزه خدمات شهری است.